Det er muligt at oprette nye events ved at klikke på knappen i toppen af siden "Opret nyt event", derefter skal du udfylde felterne gennemgået herunder i artiklen.
1. Her kan i tilknytte et master kontingent, som vil bliver lagt oven i prisen hvis ikke personen er tilmeldt dette.
2. Indtast navnet på eventet
3. Vælg hvilken adresse eventet foregår på, du kan vælge mellem lokationer oprettet i systemet, eller en tilpasset adresse til eventet.
4. Indtast vejnavn og nr.
5. Indtast post nr.
6. Indtast by
7. Indsæt kontakt, vil modtage mailnotifikation ved nye tilmeldinger
8. Pris på eventet for medlemmer.
9. Her kan du sætte en pris på event for personer som ikke er aktive medlemmer i foreningen.
10. Vælg konto til bogføring.
11. Sæt max deltager antal
12. Sæt max antal på venteliste, hvis ingen venteliste ønsker sættes dette felt til 0.
13. Vælg om deltagerliste skal vises på hjemmesiden. Hver person skal godkende om de vil vises på deltagerlisten.
14. Her kan du vælge om ventelisten skal håndteres manuelt eller automatisk
15. Indsæt startdato for tilmelding
16. Indsæt slutdato for tilmeldingfrist
17. Indtast startdato for eventet
18. Indtast slutdato for eventet
19. Indtast starttidspunkt for eventet
20. Indtast sluttidspunkt for eventet
21. Her kan du styre om event skal være åbent for alle, kun person som har oprettet en profil i systemet eller aktive medlemmer.
22. Vælg om eventet skal være skjult på hjemmesiden, kun folk med direkte link vil kunne tilmelde sig.
23. Tilføj en beskrivelse til eventet.
Det er muligt at tilføje en ekstra pris til jeres events, det kan f.eks. være frokost, overnatning eller lotteri. Ekstra prisen kan også tælle med som deltager, hvis det f.eks. koster 50kr at tage en ven med til eventet.
1. Indtast beskrivelse af den ekstra pris.
2. Indtast prisen.
3. Vælg konto til bogføring.
4. Indtast sorterings nummer, laveste nr. vil blive vist øverst hvis i har flere ekstra priser.
5. Vælg om ekstra prisen skal være et tilvalg eller obligatorisk.
6. Indtast maksimum antal enheder der kan vælges pr. tilmelding.
7. Vælg om ekstra prisen skal tælle med som deltager eller ej.
8. Tilføj yderligere ekstra priser.
9. Tilføj dimension til bogføring.
10. Ved at klikke denne af, tælles deltagere på eventet kun gennem opsætningen i ekstra priser.
Det er muligt at tilføje ekstra felter som kan udfyldes i forbindelse med tilmeldingen.
1. Indtast titlen på ekstra feltet
2. Her kan du skrive en hjælpe tekst til udfyldning
3. Her vælger du hvilken type felt der skal udfyldes.
4. Indtast sorteringsnummer, lavest tal vil blive vist øverst på hjemmesiden
5. Vælg om ekstrafeltet skal udfyldes eller ej
6. Tilføj yderligere ekstra felter
For rideklubber er det muligt at oprette stævnefelter som senere kan eksporteres til Equipe.
1. Her kan du indtaste hvor mange klasser det skal være muligt at vælge, efterlades 0 hvis der ikke skal være nogen begrænsing
2. Indtast hvor mange gange det skal være muligt at vælge en hest/pony
3. Indtast navnet på klassen
4. Indtast prisen på at deltage i klassen
5. Tilføj prisen det koste for at låne/leje hest
6. Vælg hvilken kategori for klassen
7. Indtast hvormange heste der skal vælges til denne klasse
8. Her kan du tilføje ekstra valg, du kan tilføje flere valgmuligheder med kommaseparering: Valg 1, Valg 2, Valg 3
9. Tilføj yderligere klasser